زنی که ساعت شش میآمد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 110
:: بازدید ماه : 105
:: بازدید سال : 1111
:: بازدید کلی : 2657

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

زنی که ساعت شش میآمد
سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 16:53 | بازدید : 670 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

همراه این دستگاه یک بسته نرم افزاری (SDK) ارائه می شود تا برنامه نویسان بتوانند برنامه های کاربردی (Application) مورد نظر خود را برای استفاده از آن در کابردهای مختلف تولید نمایند. این سیستم مانند دیگر بخش های زیرساخت نرم افزاری کسرا کاملا تحت وب و منعطف ساخته شده است. یکی از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا سیستم تشخیص چهره که بر اساس سیستم بیومتریک است سیستم تشخیص چهره می باشد که بسیاری از سازمان ها و بیماستان ها و غیره …. در مرحله اول مجموعه ای از آزمایش های کلی انجام می گیرد که باید توسط دکتر متخصص صحت سلامت ورزشکار بررسی شود. 5- پردازش تصاویر ورودی در این سیستم میتواند به صورت توزیع شده (Distributed) انجام گیرد. دستگاه حضور غیاب دنیای پردازش سری PW1600 نسل جدیدی از دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش است. شرکت آرمان سیمرغ پارسیان با بیش از 12 سال تجربه مدیریتی، ارائه دهنده مطرح ترین برندهای تولید کننده سیستم های حضور غیاب و کنترل تردد بیومتریک جهان در ایران است. از راهکارهای موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات مذکور ، بهره گیری از یک نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک می باشد که مسئولیت بزرگی را از دوش مسئولین بردارد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

 

همچنین از طریق آی پی می توانید در نرم افزار حضور و غیاب تخلیه اطلاعات دستگاه حضورغیاب خودرا انجام دهید و اقدام به گزارشگیری نمایید. دستگاه حضور و غیاب یکی از تجهیزات ضروری برای استفاده در هر اداره و شرکتی به حساب می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، می تواند مشکلات زیادی را هم برای کارمندان و هم برای مدیران ایجاد کند. صفحه نمایش رنگی با منو و تاریخ فارسی از دیگر مشخصات دستگاه MP-52 می باشد. این دستگاه با توجه به امکاناتی نظیر قابلیت شناسایی اثر انگشت، کارتخوان بدون تماس، صفحه نمایش رنگی و… و کیفیت ساخت آن در کنار قیمت مناسب برای مجموعه های کوچک به گزینه ای جذاب تبدیل شده است. یکی از مهمترین مزایای راه حل تشخیص چهره، سطح کنترل آن است که از یک نقطه مرکزی مدیریت به شما می دهد. حسگر این دستگاه حضور و غیاب فراافزار دارای دقت 500 dpi است و قادر به شناسایی اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه (حدود 0.8 ثانیه) می باشد.

با استفاده از اين دستگاه شما قادر خواهيد بود بدون نياز به كامپيوتر، كاربران، اثر انگشت، چهره، كارت يا كلمه عبور آنها را تعريف كرده و دستگاه را در حالت عملياتي قرار دهيد. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار Faraafzar Fara Af 100 امکان تعریف 1000 اثر انگشت و 1000 کارت شناسایی مغناطیسی را به شما می دهد و قادر به ذخیره 300 هزار تردد ثبت شده می باشد. از ويژگيهای اين مدل، ماژول شبکه بیسیم (Wifi) می باشد. در این دستگاهها از یک سیستم ورودی اسکن اثر انگشت استفاده میشود. با استفاده از این دستگاه می توانید اثر انگشت افراد را اسکن کرده و در کامپیوتر ذخیره نمایید تا از این طریق امکان شناسایی نفرات بر اساس اثر انگشت ایشان فراهم گردد. دستگاه حضور غیاب فراافزار Fara Af 100 یک دستگاه فول پورت است و می توان از طریق کابل USB آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ جهت انتقال اطلاعات متصل کرد. نکتهی مهم در رابطه با خطای منفی یا خطای مثبت این است که هر چه قوانین پیادهسازی شده سختتر و به واسطهی آن رفتار عامل سختگیرانه تر باشد خطای منفی بالاتر و خطای مثبت پایینتر خواهد بود و بالعکس. ارتباط این سامانه با کامپیوتر از طریق کابل USB است و تحت سیستم عامل ویندوز XP و 7 قابل استفاده می باشد.

  1. 1-1) نگهبان تراکنش را در دفترچه خود ثبت می نماید
  2. پیام خصوصي
  3. پس از انخاب شخص , دکمه اثر انگشت را کلیک نمایید
  4. در مورد رکوردشکنی اخیرتان توضیح دهید

3- مهمترین و پرکابردترین درگاه ارتباطی دستگاه حضور و غیاب ، پورت شبکه می باشد. انواع دستگاه هاي حضور و غياب کارتي - انگشتي - تشخيص چهره با نرم افزار رايگان . دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش مدل VF780 به مجموعههایی که نیاز به سیستم تشخیص چهره با قیمت مناسب دارند، توصیه می­گردد. خوشبختانه نرم افزارها و سخت افزارهایی مانند دستگاه حضور غیاب می توانند بسیاری از این مشکلات را از بین ببرند. کمتر افرادی دیده می شوند که بدون تلاش به درجات بالایی برسند. این دستگاه بصورت خاص برای مجموعههای کوچکتر پیشنهاد میگردد که با توجه به امکاناتی نظیر قابلیت شناسایی اثر انگشت، کارتخوان بدون تماس، صفحه نمایش رنگی و… و کیفیت ساخت آن در کنار قیمت بسیار مناسب گزینهای ایدهآل خواهد بود. هیچ فرد برجسته و موفقی بدون تلاش برنامه ریزی و هدف گذاری نتواسته به مراتب بالای موفقیت برسد.پس اگر ابتدای کتر هستید از تجربه و سبک زندگی بزرگان حتما استفاده کنید و آن ها را الگوی خود قرار دهید.

برنامه حضور و غیاب

 

روش نصب راحت سیستم حضور غیاب S38411، قیمت ارزان آن، کیفیت مطلوب، در دسترس بودن آن، خدمات پشتیبانی و گارانتی تعویض رایگان شش ماه از مزایای آن است. دستگاه حضور غیاب دنیای پردازش سری PW1500 به اعتراف مشتریان در حال حاضر یکی از بهترین دستگاههای حضور و غیاب تولید داخل کشور است. در حال حاضر برچسب های RFID باید مورد خوانش قرار گیرند، شناسایی شوند و زمان ورود و خروج و ساعات کار هر کارمند را نیز ذخیره کنند. ابعاد کوچک، زیبایی و قابلیتهای بسیار آن به لحاظ کیفیت و قیمت، این دستگاه را به گزینهای بسیار کارآمد و مطلوب تبدیل کرده است. این هدف اصلی اگر خیلی بزرگ است شما باید به هدف های کوچک تر تقسیم کنید و دقیقا آن ها را برای خود مشخص کنید. فیسبوک از فناوری تشخیص چهره برای شناسایی خودکار اعضای فیسبوک زمانی که در عکس ها ظاهر می شوند، استفاده می کند و این کارِ مردم را برای پیدا کردن تصاویری که در آن­ ها قرار دارند، راحت­ تر می­ کند. پرسنل می توانند از آخرین وضعیت مانده مرخصی خود تا آخر ماه ، دوره و سال در هنگام ارسال درخواست مرخصی مطلع گردند . پرسنل می توانند از وضعیت ورود و خروج های ثبت شده خود در هنگام ارسال درخواست مرخصی و ماموريت و در همان فرم مطلع گردند . چرا که مسئله کنترل تردد دانش آموزان از موضوعات حساس مدارس می باشد که دغدغه ای هم برای معاونین مدارس و هم برای والدین دانش آموزان می باشد.




|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: